Politica de retur a produselor si serviciilor
Conform dispozitiilorOrdonantei de Urgenta nr.34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii orice client care a achizitionat online produse sau servicii comercializate pe site-uri specializate apartinand S.C. CASIRA FIT SRL are dreptul de a denunta contractul la distanta in termen de 14 zile .
Prin contract la distanta se intelege contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.
Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 14 zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Dreptul de retur in 14 zile se adreseaza doar clientilor care au achizitionat produse sau servicii online de pe site-urile SC CASIRA FIT SRL.
Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice. Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga: data primirii fizice a ultimului produs din comanda.
Obligaţiile care revin profesionistului în cazul retragerii:
Profesionistul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu dispozitiile legii.
Profesionistul rambursează sumele menţionate prin OP in contul IBAN furnizat de catre consumator fara a fi în sarcina consumatorului plata de comisioane necesare rambursării.
Fără a aduce atingere primului paragraph al prezentei sectiuni, profesionistul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de profesionist.
Cu excepţia cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, în cazul contractelor de vânzare, profesionistul poate amâna rambursarea până la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele către profesionist, luându-se în considerare data cea mai apropiată.
Obligaţiile consumatorului în cazul retragerii
Conform Ordonantei nr. 34/2014, consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri
trebuie suportate de consumator. În cazul contractelor în afara spaţiilor comerciale, în cazul cărora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractului, profesionistul preia produsele pe cheltuiala sa dacă produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poştă.
Produsele trebuiesc sa fie returnate in stare buna si in ambalajele originale.
Exceptări de la dreptul de retragere
Sunt exceptate de la dreptul de retragere, în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:
-contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor,dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;
-furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pepiaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
-furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
-furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
-furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
-contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;
-contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;
Daca aveti nelamuriri privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la unul din numerele de telefon afisate.